خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

وبلاگم تولدت مبارک

چند روز دیگه بیستم آبانماه

 تولد وبلاگمه... تولد یک سالگیش...

به دلایلی چون نمیتونستم آپ کنم همون روز  این پست و گذاشتم

کلی تیتر و مطلب تو ذهنم بود که دلم می خواست همچین روزی آپ کنم وبلاگم رو با اون  .

ولی بعد از چند دقیقه تأمل نمی دونم چرا بهترین چیزی که به ذهنم رسید این شعر از  سهراب عزیز بود .

 

به تماشا سوگند

و به آغاز کلام

و به پرواز کبوتر از ذهن،واژه ای در قفس است

حرفهایم،مثل یک تکه چمن روشن بود

من به آنان گفتم:

هر که در حافظه ی چوب ببیند باغی

صورتش در وزش بیشه ی شور ابدی خواهد ماند

هر که با مرغ هوا دوست شود

خوابش آرامترین خواب جهان خواهد بود

آن که نور از سر انگشت زمان برچیند

میگشاید گره ی پنجره ها را با آه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.