خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

تولدم مبارک

چقدر آسان و ساده می شود از 365 روز از عمرت بگذری و چقدر خوب می توان فکر کرد در این یک سالی که از عمرت گذشته چقدر متفاوت شده ای . با همان معمای همیشگی ، نمیدانم یک سال دیگر به عمرم اضافه شد؟ یا یک سال از عمرم کم ؟35 سالگی ام هم با تمام اتفاقات خوب و بدش به اتمام رسید وقتی کوچک بودم فکر میکردم آدم که دیپلم میگیرد یعنی خیلی بزرگ شده است آنقدر که باید سرم را بالا بگیرم تا نگاهش کنم بعدها که به سن دیپلم نزدیک شدم دیدم اصلاً بزرگ نشده ام و فقط تغییر فکر داده ام بعداً‌ تر گفتم آدم که به سن دانشگاه برسد بزرگ میشود آن هم گذشت بزرگ نشدم که هیچ ، آدم هم نشدم و امروز که 35 ساله شدم هنوز هم حس نمیکنم بزرگ شده ام .

نوشتنم کمرنگ تر شده اما تصویر پردازی ام قوی تر، یحتمل این هم دلیلش همان اضافه شدن عمر یا به قولی پخته تر شدن است .

برخی می گویند یک سال پیر تر شدم؛ بعضی دیگر معتقدند در یک سال اخیر پخته تر شدم؛ عده ای هم فارغ از این دو می فرمایند «همان ..... که بودی هستی ! اما خودم چند تار سفید موی دیگر را حس کردم که در این سال در سرم سبز شد!

اما هنوز..

دفتر زندگی همچنان باز است و امیدهایم بر یأس ها چربش دارد

و باز هم تولدی دیگر

و لحظه ها یی که همچنان می گذرند

و من...

و من  که در گرد و غبار این ثانیه ها میدوم...

چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

آرام تر از قبل شده ام و ساکت تر...

آن قدر آرام شده ام که بتوانم منطقی فکر کنم.

هیاهو و شر و شور گذشته ام کمرنگ تر شده است،

دنیایم کمی بزرگتر شده است اما دنبالش نمی روم!

دلم نازک تر شده است...زودتر می شکند،

خوابهایم شیشه ای تر شده اند، تصاویر را واضح تر می بینم...

ضربان قلبم حکایتی را که برای عمر گذشته تعریف کرده ، برای عمر نگذشته نیز بازگو می کند.

یادم باشد...

من یک دختر اذر ماهی هستم!!!!!!!!!!!!!

آذر ماهی..

چشمانی دارد که:

بهترین ها را در آدم ها می بیند...

قلبی ، که خطاکار ترین ها را می بخشد

ذهنی ، که بدیها را فراموش می کند...

گفتاری که آرامش بخش دیگران است!

و روحی که هیچگاه ، ایمانش به خدا را از دست نمی دهد !

و در آخر...

این نوشته ته ندارد .....

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.