خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

هنگامه عجیبیست

 خدارو شکر حال مامان هم  خوبه و رو به بهبود

 هنگامه عجیبی است قاصدکها را به سخره میگیرم که به گمانشان سطان معلق بودند!!! درکوچه لحظه ها به دستگیره هر دری ضربه ای میزنم که خاطره ای بطلبم . زمانی سکوتم پر بود از پرواز اقاقی ها ، از رسیدن ها ولی سکوتم را گم کردم و در این هیاهو گم شدم ،گاهی که بی حرفی به سراغم می آید قدح اندیشه ام را پر از نقدهای بی سبب میکنم تا که شاید راهی به سوی قدح اندیشه ام نیابد ولی تا به خودم می آیم  می بینم که باهر تیک تاک ساعت به سراشیبی حادثه نزدیک می شوم.یادمان باشد تنها هستیم ولی  اگر لطف ه خداوند شامل  ه حالمان شود  حضور فرشته های زمینی رو هم در کنار خود  حس می کنیم ،این روزها خیلی دوست دارم که بتوانم بعضی از آدمها رو از ذهنم ایگنور کنم، این روزها همش دغدغه ام....راستشو رو بخواهید دغدغه های زندگی خودم یادم رفته و بیشتر ذهنم رو خانواده ام گرفتند این روزها به این فکر میکنم که چه خوبه که بتونم یک دختر  و یک خواهر خوب برای خانواده ام باشم  روزهای پر تلاطم  گذشت تو این چند ماه اخیر دوست و به ظاهر دوستانم  رو خوب شناختم چقدر بعضی از  آدمهای اطرافم تاریخ انقضاشون کوتاه بود یا شاید هم تاریخ انقضای من برای اونها کوتاه بود . بعضی ها رو باید قبل از اینکه فاسد شن انداختشون دور تا به گندت نکشن تو این روزها از لحاظ عقلی بزرگتر شدم منطقم خیلی زیاد شده و مهمتر از همه اینها به خدا نزدیکتر شدم  تو این روزها به این باور رسیدم که فرشته های زمینی هم وجود دارند این روزها عزیزانم رو شناختم  . این وبلاگ برام بهترین مدرکه  که یادم بمونه عزیزانم تو روزهای سخت زندگیم تنهام نذاشتن پا به پام اومدن اشک ریختن خندیدند زجر کشید و بهم امید دادند حالا هر کس به طریقی ، اینو خوب می دونم همه روزهای زندگی نمی تونه آفتابی باشه شاید تو زندگی روزهای ابری و بارونی هم داشته باشم  ولی باید یادم باشه نشکنم

پ ن : برای همه فرشته های مهربون ه  زندگیم روزهای روشن ، پر امید و پر از لحظه های ناب  آرزو می کنم خدایا در مقابل این همه خوبی تو چیزی ندارم که بگم جز اینکه خیلی بزرگی و مهربون  هیچ موقع تنهامون نذار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.