خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

هر چه پیش آمد خوش آمد

بیا با هم  شاد باشیم 

با هم بخندیم و شاد باشیم

یادته گفتی دست  بده به رسم  کودکی ،‌چون قراره هوای هم رو داشته باشم  ؟؟

پس بیا هوای هم رو داشته باشم  ...

سیب زمینی سرخ کرده بخوریم 

و تموم سوراخ سمبه های شهر رو پیدا کنیم

 مثل اون  کوچه کنار رودخونه  که هر وقت  ازش رد  میشیم  نا خود آگاه  به مرض خنده مبتلا می شیم

فقط نگو آینده چی میشه  ....

بیا شاد باشیم  و از تک تک لحظه هامون  استفاده  کنیم بدون  اینکه  نگران  این باشیم  که این رابطه تا کی ادامه داره 

با هم شاد باشیم

 بدون اینکه  همش تو این  فکر باشیم  که کی زودتر میره  و کی تنها  میمونه ...

اصلا بیا بگیم هر چه پیش آمد  خوش آمد 

من و تو به  اندازه کافی اشک ریخته ایم 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.