خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

پدرم روزت مبارک

پدر !

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻭ ﻋﺮﺽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ

ﺭﺍ ﻭﺟﺐ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ ،

ﭘﺮ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ .

ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ

ﻭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻢ ... !!!

ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ،

ﺑﻪ ﺗــــــﻮ ﺭﺳﯿﺪﻡ ... ﭘﺪﺭ

ﺑﻪ ﺗﯿﺘﺮ ِ ﺗﻤﺎﻡ ِ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ ... !

ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﺰﺩﻩ ﺍﻡ !

ﺑﻪ ﻗﺮﺍﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﮕﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ !

ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ

چند وقتیست ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻧﮑﺮﺩه !

ﺑﻪ ﺣﺴﺮﺗﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﯼ

ﻫﻔــــــﺖ ﺭﻭﺯ ، ﺭﻭﺯﯼ ﺳﻪ ﻭﻋـﺪﻩ

ﺳﺮﺩ ﺳﺮﺩ ، ﺧﻮﺭﺩﻡ !!!...

ﺍﻣﺮﻭﺯ ،

به ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺧﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻡ ،

ﭘﺪﺭ ، ﺑﻪ ﺗﻮ ...

ﻭ ﻣﻦ ،

ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻫﯿﻬﺎﯼ ﺑﯽ ﺁﺏ ِ ﺩﺭﯾﺎ ،

ﺗﮏ ﺗﮏ ِ ﺭﻭﺯﻫـــــــﺎﯼ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺍﻡ ﺭﺍ

ﺟﺎﻥ ﺩادم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.