خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

من ا زعاطفه حرف می زنم


آن معاشقه ای که میان  خاطراتمان رقم خورده 

در پس زمینه  روزهایی که  تنها با هم خندیده ایم  ، حرف زده ایم 

بی آنکه بوسه ای میانمان رد و بدل شود

بی آنکه آغوشی از آغوشی گذر کند

 آن معاشقه ای که چند سال بعد  به اشاره ای کوچک پدیدار می شود 

و گریزگاهی نیست  تا بگویی چیزی میانمان نبوده است

معاشقه های موازی بی گلایه ای که وقتی از آنها حرف می زنی کلمات را نمی توانی کنار هم بنشانی

و هنگامی که در خودت نگاهشان می کنی

کِر‍ِختی از شانه چپت لیز می خورد و از زمین اتاق و سقف همسایه  و کوچه و آسفالت پایین می رود

من ا زعاطفه  حرف می زنم

از سلام هایی که با یک خداحافظی سخت و محکم و غمگین تمام نمی شوند

آن معاشقه های دوست داشتنی خاطرات که شتاب زندگی را دارند 

که  مرگ التهاب کوچکی است  بر سینه هاشان

معاشقه های بی وسواسی که در سکوت زندگی می کنند

و در سکوت همیشگی جاری اند .   


نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ http://s5.picofile.com/file/8121708618/Sample.png

سلام گوش بریده...! آخه اینم شد اسم که گذاشتی؟
با این قالبی که گذاشتی، از همه امکانات بلاگ اسکای میتونی استفاده کنی؟ مثلاً نظر سنجی
نمی‌خوام الکی تبلیغات کنم. اول از همه نمونه‌ی قالب بلاگ اسکای رو ببین.
http://s5.picofile.com/file/8121708618/Sample.png
اگه از ظاهرش خوشت اومد، تو گوگل بنویس «قالب بلاگ اسکای دارای لایک گوگل». بعدش بیا و مزایاشو بخون: خداییش هیچیش دروغ یا تبلیغاتی نیست؛ حداقل واسه یه بار ارزش امتحان کردن رو داره.
دارای دکمه گوگل پلاس، لایک و شیر فیسبوک، فالو تویتر و از همه مهمتر بهینه سازی شده برای گوگل و سایر موتورهای جستجو.
با آروزی بهترین‌ها

سلام دوست عزیز

اسم وبلاگ من گیس بریده هست نه گوش بریده

sima چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.up2www.com/uploads/love_5e945.rar

jojo چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ http://jojosms.ir

zibastttttttt

reza چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ http://world-banner.rzb.ir

با سلام....
اردیبهشت 93
مشخصات پکیچ:
1.آموزش هک کردن (وبلاگ های بلاگفا ،میهن بلاگ ، پرشین بلاگ ،جیمیل ،یاهو ،...غیره>>>100%کاربردی
2.آموزش کامل طراحی سایت رایگان و بسیار قوی +اموزش نصب وردپرس+هاست نامحدود و پهنای باند نامحدود 100% کاربری و رایگان صاحب سایت با امکانات نامحدود شوید!!!
3.معرفی روش و ترفند کسب درآمد صد هزار تومن فقط با نیم ساعت کار با نت(فقط برای یکبار)
4.ترفند های خفن کسب حداقل دویست گوگل پلاس در یک روز برای وبسایتتان...
5.آموزش دانلود مقالات آی اس آی از سایت های بزرگ مثل ساینس دایرکت...
6.نرم افزار فوق العاده فرح بخش (با گوش دادن به پوز های این نرم افزار حالت فرح بخشی که در زمان مشروب خوردن به ادم دست میدهد پیدا کنید یا موقع هروئین کشیدن
7.کد سئوی فوق العاده با این کد وبلاگ خود را 100 درصد بهینه کنید و در صفحه ی اول گوگل بیایید.
8.آموزش تصویری نرم افزار بازدید حداقل 400 نفر در یک ساعت
و ده ها مورد دیگر
قیمت این پکیچ فوق العاده کاربردی فقط 2500 تومن هست...یک قدم جلوتر از بقیه باشید./

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.