خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

دلم رو زدم به دریا

خدایا شکرت

امروز حالم خوبه

امروز به خودم قول دادم تا جایی که دست خودمه و به خودم مربوطه دیگه اجازه ندم چشمهام پر شه  مگر از روی شوق

از این لحظه به بعد بغض کردن ممنوع

احساس سبکی میکنم میخوام پرواز کنم

امروز تو این روزهای اخیر  از هر روز دیگه ای خوشحال تر و آرومترم نمیدونم چرا اما تو دلم احساس خوبی دارم

آدمیه دیگه یه روز شاده یه روز...

به خودم قول دادم کارهای خوبم بیشتر بشه

به خودم قول دادم شاد زندگی کنم

به خودم قول دادم دوستانم رو هم شاد کنم

من خدا رو دوست دارم و باورش دارم 

به خودم قول دادم به اون هم نزدیکتر بشم

به خودم خیلی قولا دادم

واسم دعا کنید به قولهام عمل کنم

محتاجم به دعای شما عزیزان


پــــس همگی

پیـــــــش به ســـــــــــوی  شـــــــــــــــــــادی!!!


                                   گیس بریده


 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد! دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ

خدایا، آرامش رو براش به ارمغان بیار.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.