خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

لحظه های بین دو نقطه زندگی

 هر آدمی تو زندگی یه لحظه هایی داره که مسیر زندگیش عوض میشه...نگاهش عوض می شه...خودش عوض می شه...لحظه هایی مثل عاشق شدن...لحظه هایی مثل از دست دادن...مثل رفتن، موندن، بریدن ،ترسیدن، بخشیدن، زمین خوردن...لحظه هایی مثل دوباره ایستادن...مثل فنا شدن، مثل گذشتن… از بالا که نگاه کنی هر کدوم از این لحظه ها میشن یه نقطه، یه نقطه سیاه پررنگ...بعد این نقطه ها با خط بهم وصل میشن..خط هایی شبیه همه اون روزهایی که ساده و بی هیچ پیچشی زندگی کردیم... مسیر زندگی آدم همین نقطه هاست. همین خط هاست... وای به آدمی که زندگیش یه خط صاف باشه و دو نقطه او ل و آخرش این که زندگیم پر از تلاطمه یعنی زنده ام  مثل  آدمی که  نوار قلبش و بالا می شه  اگر این خطا صاف بود کارم تموم بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.