خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

خاطرات گیس بریده

قبل از اینکه بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن

فصل جدید زندگی من


 

سلام دوستان گلم  

این که  در گذشته چی شده رو همه ما خوب می دونیم  لحظه حال هم که تکلیفش معلومه   می مونه آینده  ، آینده هم که قربونش برم  پر از امید و آرزوست  من با اینکه  دوستش دارم و براش کلی نقشه دارم  ولی  نمی زارم  نگرانی از این که  می خواد چی بشه  و ....... لحظه حالم رو تباه کنه .آره  بابا هر کدوم برای خودش ارزش خاصی داره  ولی چه خوبه که  همه بتونیم حال رو غنیمت بشماریم .

دیروز

گذشته است؛

و"آینده"

ممکن است هرگز وجود نداشته باشد.

 لحظه "حال" را دریاب

 چون تنها فرصتی است که داری حسش می کنی

اندکی فکر کن

راستی ها  عمرامون چه قدر زود داره طی می شه   !! انگار همین دیروز بود که شمع های 5 سالگیمو را فوت کردم و خواهر کوچکتر از خودم  یک همچین روزی بود که به دنیا اومد دقیقا روز بیستم  آذر ماه  سال 63  و اما  الان که در خدمت شما هستم  2 روز دیگه مونده که باید شمع عدد 34  را فوت کنم و مطمئن هستم که دیگه این روزهایی که  رفتند برنمیگردند فقط تنها چیزی که  می تونه  بهم امیدواری بده  بعد از گذشت این همه سال  این می تونه باشه که  تمام این سالهایی که  رفته امیدوارم تمام کارهایی رو که باید انجام میدادم انجام داده باشم و روزی نیاد که  حسرت این رو بخورم  که  ا یکاش ای کاش و ای کاش .......

باز هم داره  یک دفتر دیگه از زندگیم  آغاز می شه   همراه با اتفاقات قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی  . امیدوارم که پر خاطره‌ترین و بهترین سال زندگیم با شه  که بتونم بعدها عنوانش رو بزارم بهترین فصل زندگی من .

تو این یک سال اخیر یه جاهایی از خودم فاصله گرفتم ولی در عوض یه جاهایی به خودم نزدیکتر شدم .

 آره دوست جونای من  ، یک سال دیگه بزرگ شدم....اون هم خیلی سریع 

می دونم   باید یک صفحه سفیده دیگه‌ از زندگیم رو باز کنم،و باز هم باید این صفحهٔ سفید رو خط خطی‌ کنم، نمی دونم  تا سال  دیگه این موقع اصلا هستم که  باز بتونم چیزی بنویسم یا نه  برای همین  دم  رو غنیمت شمردم  و دارم اینجا رو خط خطی میکنم   مینویسم برای دل خودم  و  برای تمام کسانیکه  دوستشون دارم  از همینجا دلم میخواد به همشون بگم  تا آخر دنیا دوستتون دارم  و برای خوشحالی تک تک شما از هیچ کاری دریغ نمیکنم  .

تازه  یه چیز دیگه هم هست 

من امسال یه کاری هم کردم  من امسال  تولدم رو یه جوره دیگه  و کمی زودتر از موعد  با کسی برگزار کردم  که  حتی فکرش رو هم نمی کردم این هم از اون اتفاقاتی بود که  هرگز قابل پیش بینی نبود  .ولی راستش رو بخواین بدونین  هم اون شخص برام خیلی عزیزه  و هم اینکه  وقتی کنارش بودم  یه حس فوق العاده داشتم و شاید بشه  گفت  بهترین هدیه ای بود که  تو این چند سال اخیر اون هم از یک شخص بسیار بسیار عزیز گرفتم و البته نا گفته نماند این  شخص وجودش سراپا برکته  برا یمن و برای تمام کسانی که  به نوعی باهاش در رابطه هستن . خوشحال هستم که  در آغاز فصل  جدید زندگیم  این دوست عزیزم من رو همراهی می کنه  ممنونم به خاطر حضورت  و صد البته امیدورام  من هم بتونم  دوست خوب و کاملی برات باشم و باعث آرامش و  خوشحالیت  باشم. دوست من دوستت دارم همیشه و تا آخر دنیا .

 

ولی حالا خدایی بازم من نفهمیدم میرم  توی 34  ؟؟؟!!!!!!

34 سالم پر میشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!

هرچند که  من کلا یاد ندارم از 20 بالاتر رفته باشم.

 

  گیس بررررررررریده

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.